Bert van Egten

Secretaris vacature

Vacatures

HV Cascade zoekt bestuursleden
Het bestuur van HV Cascade is op zoek naar collega's om het team te versterken. Door uitbreiding van taken en verantwoordelijkheden van een huurdersvereniging, zoeken wij nieuwe bestuursleden die bereid zijn om ons team te versterken, u dient huurder te zijn van Woonconcept. Het werkterrein van het bestuur is gevarieerd en uitdagend op vele aspecten van het huren van een sociale huurwoning. Zeker in deze tijd waarin de woningmarkt onder druk staat zijn er uitgebreide mogelijkheden voor huurders om mee te denken bij advies- en instemming aanvragen van de Stichting Woonconcept.
Wij gaan graag met u in gesprek, voor meer informatie kunt u ons contacten of voor meer informatie contact opnemen met Bert van Egten 06-15513601