Adviesaanvraag fusie Woonconcept Energie BV en Stichting Woonconcept

Woonconcept heeft op dit moment een adviesaanvraag naar ons opgestuurd waarvoor wij 6 weken de tijd hebben om ons advies te formuleren:

1. Adviesaanvraag voor de fusie van Woonconcept Energie B.V. met de Stichting Woonconcept.
    Het betreft hier het volledig opgaan (fuseren) van Woonconcept Energie B.V. in de Stichting Woonconcept. Al haar taken en verplichtingen zullen worden overgenomen door de Stichting Woonconcept per 01-01-2022. Deze adviesaanvraag heeft geen gevolgen voor iedere huurder, maar slechts voor diegenen die zonnepanelen (530 woningen) en/of WKO (warmte/koude opslag) installaties via Woonconcept Energie B.V. huren.
    Er zijn vele zaken waaraan gedacht moet worden bij deze adviesaanvraag en het zou betekenen dat er heel veel informatie moet worden gegeven via de website dat niet van belang is voor het overgrote deel van de huurders van Woonconcept, dus mocht u meer willen weten over de inhoud van deze advies aanvraag, verzoeken wij u contact met ons op te nemen (telefonisch, mail of contactformulier (https://www.hvcascade.nl/contact/)